
Moderne verdiskaping : kunder og innovasjoner
Tor Wallin AndreassenAndreassen, Tor Wallin · Bok · Bokmål · utgitt 2023
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0012108771 *00520230320144333.0 *007ta *008230102s2023 no a e 0 nob *00903336cam a2200469 c 4500 *019 $bl *020 $a9788245045093$cNkr 499.00$qheftet *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999922012033602201 *035 $a(NO-DIMO)4198fb40-27ac-4369-9928-d7c5ae6c73e0 *035 $a(NO-LaBS)20002922(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0673713 *035 $a(NO-OsBAS)150456734 *035 $aoai:bibbi.bs.no:0673713 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000014816 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000014816 *040 $aNO-OsBA$bnob$erda$dNO-OsNB *080 $a65.011.8 *08204$a658.4063$qNO-OsBA$223/nor *1001 $aAndreassen, Tor Wallin$d1955-$0(NO-TrBIB)90389542$4aut$_14974300 *24000$aModerne verdiskaping$_205686400 *24510$aModerne verdiskaping :$bkunder og innovasjoner$cTor Wallin Andreassen *250 $a1. utgave *264 1$aBergen$bFagbokforlaget$c2023 *300 $a227 sider$billustrasjoner *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *520 $aUtgangspunktet enhver leder må ha, er at kundene vil velge den virksomheten som de mener er den mest attraktive i markedet. Da må virksomhetene innovere. I dag vet vi at kvalitet er inngangsbilletten til markedet og at innovasjoner er billetten til å bli værende i markedet. Nøkkelen til suksess er at virksomheten forblir attraktiv. Moderne verdiskaping handler om endringer i det eksterne miljøet - teknologiske, bærekraftmessige og økonomiske - som rammer alle. De som lykkes gjennom innovasjon, vil oppleve en reell vekst og økt firmaverdi. Tor Wallin Andreassen er professor i innovasjon ved Norges Handelshøyskole og har publisert en rekke artikler og hatt forskeropphold ved Vanderbilt, Cambridge, Stanford, Maryland og Queensland. Han er grunnleggeren av Norsk Kundebarometer (BI), Norsk Innovasjonsindeks (NHH), og har ledet to forskningssenter ved NHH: Center for Service Innovation og Digital Innovation for Sustainable Growth (DIG). *650 7$aInnovasjon$0(NO-TrBIB)HUME01485$2humord$_293003500 *650 7$aInnovasjon$gbedriftsledelse$0(NO-OsBA)1128421$2bibbi$9nob$_192726200 *650 7$aInnovasjon$gbedriftsleiing$0(NO-OsBA)1128421$2bibbi$9nno$_192726300 *650 7$aLedelse$0(No-TrBIB)HUME13632$2humord$_243077500 *653 0$ainnovasjonsvirksomhet$averdiskaping$_225308000 *7001 $aAndreassen, Tor Wallin$d1955-$0(NO-TrBIB)90389542$tModerne verdiskaping$_14974300 *856 $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/44299bcc-5cdb-4cb4-b711-fb955a5f22dd/original.jpg$3Omslagsbilde *856 $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/44299bcc-5cdb-4cb4-b711-fb955a5f22dd/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde *85641$3Fulltekst$uhttps://www.nb.no/search?q=oaiid:"oai:nb.bibsys.no:999920373785202202"$yNettbiblioteket$zSøke-URL *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788245045093 *85642$3Miniatyrbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/3/9/9788245045093.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/3/9/9788245045093.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/3/9/9788245045093.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999920373785202202$b2023-02-03T03:23:24Z$z999920373785202202 ^