Skolen for barnas beste : kvalitetsvilkår for oppvekst, læring og utvikling
Edvard BefringBefring, Edvard · Bok · Nynorsk · utgitt 2019
Ikke ledig
Biblioteket har (for tiden) 0 eksemplarerHenter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0012201795 *00520240523145418.0 *008190211s2019 no a eo 0 nno *00903554cam a2200493 c 4500 *020 $a9788252199949$qe-Pdf *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920849648502201 *035 $a(NO-DIMO)ff7e7052-c4f8-4096-b791-1b74bbf158ab *035 $a(NO-OsBAS)150311020 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000019808 *040 $aNO-OsBAS$bnob$erda$dNO-OsNB *08204$a370$qNO-OsBAS$223/nor *1001 $aBefring, Edvard$d1936-$0(NO-TrBIB)90706981$4aut$_15251900 *24000$aSkolen for barnas beste$_238389500 *24510$aSkolen for barnas beste :$bkvalitetsvilkår for oppvekst, læring og utvikling$cEdvard Befring *250 $a1. utgåva *260 $aOslo$bSamlaget$c2019 *264 1$aOslo$bDet norske samlaget$c2019 *300 $a1 online (nettilkoblet) ressurs (285 sider)$billustrasjoner *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $adatamaskin$0http://www.rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/#1003$2rdamt *338 $aonline (nettilkoblet) ressurs$0http://www.rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/#1018$2rdact *347 $atekstfil$0http://www.rdaregistry.info/termList/fileType/#1002$2rdaft *347 $bPDF *500 $a1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2012 *520 $aNy revidert utgåve av grunnbok i sentrale pedagogiske emne. Skolen for barnas beste tek føre seg ulike perspektiv på læring, oppvekst og utvikling i barne- og ungdomsalderen, etikk, pedagogisk idéhistorie og teori. På bakgrunn av dette presenterer forfattaren teorien om ein forløysande pedagogikk. Denne teorien er inspirert av eit omfattande erfarings- og forskingsmateriale, og av den internasjonale barnekonvensjonen som fastslår at alle tiltak for barn skal vere til barnets beste. Dette har konsekvensar både for oppfatninga vår av kva for læringsressursar barn og unge har, for utforminga av skolemiljøet, for prioriteringar av læringsinnhaldet og for opplærings- og arbeidsmetodane. Den forløysande pedagogikken gir eit nytt perspektiv på skolens møte med barn og unge, der det sentrale er realisering av høge pedagogiske mål for kvar enkelt. Den nye reviderte utgåva er oppdatert både når det gjeld til ny internasjonal forsking og teoridanning og nye lover og regelverk for skolen. *650 7$aBarndom$2bokbas$9nno$_185582700 *650 7$aBarndom$2bokbas$9nob$_185582800 *650 7$aLæring$2bokbas$9nno$_185660800 *650 7$aLæring$2bokbas$9nob$_185660900 *650 7$aSkolemiljø$2bokbas$9nno$_206285600 *650 7$aSkolemiljø$2bokbas$9nob$_206285700 *7001 $aBefring, Edvard$d1936-$0(NO-TrBIB)90706981$tSkolen for barnas beste$_15251900 *7102 $aDet Norske samlaget$0(NO-TrBIB)90164029$4pbl$_19771900 *85641$amedia.boknett.no$3Miniatyrbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/20/10/150311020/productimage_OS_a83d1c3a6994b19c0ac551be255047102257ba40.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85641$amedia.boknett.no$3Omslagsbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/20/10/150311020/productimage_ORG_b400e79285311c5f1ebeeba419e90b8952bb366e.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788252199949 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/9/4/9788252199949.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/9/4/9788252199949.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/9/4/9788252199949.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999920408002402202$b2023-05-31T02:10:51Z$z999920408002402202 ^