PR og strategisk kommunikasjon : teorier og fagidentitet
Øyvind IhlenIhlen, Øyvind · Bok · Bokmål · utgitt 2020
Ikke ledig
Biblioteket har (for tiden) 0 eksemplarerHenter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0012235321 *00520240523150803.0 *008200313s2020 no eo 00 0 nob *00903215nam a2200457 c 4500 *020 $a9788215044118$qe-Pdf *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999921040189202201 *035 $a(NO-DIMO)956a5043-fe86-41d4-8c64-1bb5f8c48d26 *035 $a(NO-OsBAS)150343259 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000024400 *040 $aNO-OsBAS$bnob$erda$dNO-OsNB *08204$a659.2$qNO-OsBAS$223/nor *1001 $aIhlen, Øyvind$d1968-$0(NO-TrBIB)90874693$4aut$_25873600 *24000$aPR og strategisk kommunikasjon$_244381900 *24510$aPR og strategisk kommunikasjon :$bteorier og fagidentitet$cØyvind Ihlen *250 $a1. utgave *264 1$aOslo$bUniversitetsforlaget$c2020 *300 $a1 online (nettilkoblet) ressurs (181 sider) *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $adatamaskin$0http://www.rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/#1003$2rdamt *338 $aonline (nettilkoblet) ressurs$0http://www.rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/#1018$2rdact *347 $atekstfil$0http://www.rdaregistry.info/termList/fileType/#1002$2rdaft *347 $bPDF *500 $a1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2013 *520 $aAlle virksomheter må forholde seg til og kommunisere med omverdenen på en eller annen måte. Slik praksis kalles gjerne PR eller strategisk kommunikasjon. Denne boka gjør opp bo for kunnskapen vi har på dette feltet, da med særlig vekt på PR-forskningen. Hvordan bør kommunikasjonsvirksomheten organiseres? Hva slags retoriske valg kan virksomheter foreta i for eksempel krisesituasjoner? Er PR og strategisk kommunikasjon med på å styrke offentligheten? Slik spørsmål er reist i litteraturen, og boka gir en innføring for dem som ikke kjenner praksisen og de akademiske teoriene. Hovedmålet er likevel å evaluere det teoretiske feltet og gi et innlegg i en debatt om faglig identitet og hvordan PR og strategisk kommunikasjon bør studeres. *588 $aTittel fra tittelskjermbildet (sett 7. september 2023) *650 7$aInformasjonsarbeid$2bokbas$9nno$_188838800 *650 7$aInformasjonsarbeid$2bokbas$9nob$_188838900 *650 7$aKommunikasjon$2bokbas$9nno$_187986800 *650 7$aKommunikasjon$2bokbas$9nob$_187986900 *7001 $aIhlen, Øyvind$d1968-$0(NO-TrBIB)90874693$tPR og strategisk kommunikasjon$_25873600 *85641$amedia.boknett.no$3Miniatyrbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/59/32/150343259/productimage_OS_0a7aa5407eb4d3ae4f828068a467f39e36b4c5f6.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85641$amedia.boknett.no$3Omslagsbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/59/32/150343259/productimage_ORG_a5bcae658dedc195912d2ff1ded169c5dbace552.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788215044118 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/8/1/9788215044118.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/8/1/9788215044118.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/8/1/9788215044118.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999920430492602202$b2023-08-26T02:25:27Z$z999920430492602202 ^