
Marketing management : text and cases
Douglas J. Darymple [i.e. Dalrymple]Dalrymple, Douglas J. · Bok · Engelsk · utgitt c2000
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001232383 *00520250613173037.0 *007ta *008090723s2000 xxu 000 u eng d *00901468cam a2200325 c 4500 *019 $bl *020 $a0471332380$qib. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990000201174702201 *035 $a(NO-LaBS)13562152(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)000020117 *035 $a000020117-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a658.8 *080 $a658.8.012.4$2UDC Medium edition *1001 $aDalrymple, Douglas J.$0(NO-TrBIB)90708452$_48512100 *24510$aMarketing management :$btext and cases$cDouglas J. Darymple [i.e. Dalrymple] *250 $a7th ed. *260 $aNew York$bWiley$cc2000 *300 $aXII, 707 s.$bill. *650 7$aMarkedsføring$2tekord$_185513200 *653 $amarkedsføring$aledelse$_32925600 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=0471332380 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=0471332380 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9780471332381 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9780471332381 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/1/8/9780471332381.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/0/8/0471332380.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/1/8/9780471332381.jpg$qimage/jpeg *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990000201174702202$b2021-11-14T19:59:22Z$z990000201174702202 ^