Læring i et Vygotsky-perspektiv : muligheter og konsekvenser for opplæringen
Ann-Cathrin Faldet,Thor-André Skrefsrud, Hege Merete Somby (red.)Nettressurs
Bokmål utgitt [2023]
*0012370035 *00520240411162641.0 *008231113s2023 no a eo 0 nob *00901552nam a2200313 c 4500 *019 $bge *020 $a9788202775223$qe-Pdf *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999922284772902201 *035 $a(NO-DIMO)4d7f4146-0e39-4a4c-ae41-e10d7baa3853 *035 $a(NO-LaBS)22146266(bibid) *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000028727 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000028727 *040 $aNO-OsNB$bnob$erda *08204$a370.1523$qNO-OsNB$223/nor/20240109 *1300 $aLæring i et Vygotsky-perspektiv$_241994600 *24510$aLæring i et Vygotsky-perspektiv :$bmuligheter og konsekvenser for opplæringen$cAnn-Cathrin Faldet,Thor-André Skrefsrud, Hege Merete Somby (red.) *264 1$a[Oslo]$bCappelen Damm Akademisk$c[2023] *300 $a1 online (nettilkoblet) ressurs (243 sider)$billustrasjon *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $adatamaskin$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1003$2rdamt *338 $aonline (nettilkoblet) ressurs$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1018$2rdact *347 $atekstfil$0http://rdaregistry.info/termList/fileType/1002$2rdaft *347 $bPDF *588 $aTittel fra tittelskjermbildet (sett 2. januar 2024) *7001 $aFaldet, Ann-Cathrin$d1965-$0(NO-TrBIB)4050810$4edt$_14238000 *7001 $aSkrefsrud, Thor-André$d1972-$0(NO-TrBIB)2108877$4edt$_25992300 *7001 $aSomby, Hege Merete$d1974-$0(NO-TrBIB)9041377$4edt$_93855900 *85640$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_pliktmonografi_000028727$3Fulltekst$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999920460698402202$b2023-11-16T01:08:54Z$z999920460698402202 ^