
Undervisning for det uføreseielege
Herner Sæverot og Glenn-Erik TorgersenSæverot, Herner · Bok · Nynorsk · utgitt 2024
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0012399962 *00520241023142047.0 *007ta *008240116s2024 no a e 0 0 nno *00904596cam a2200529 c 4500 *019 $bl *020 $a978-82-340-1141-2$cNkr 299.00$qheftet *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999922327275402201 *035 $a(NO-DIMO)b941cf76-c903-4bb5-b031-9a96d8af335e *035 $a(NO-LaBS)23201139(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0719283 *035 $a(NO-OsBAS)150477479 *035 $aoai:bibbi.bs.no:0719283 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000031140 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000031140 *040 $aNO-OsBA$bnob$erda$dNO-OsNB *08204$a371.3$qNO-OsBA$223/nor/20240118 *0830 $a370.11$223/nor20240312$qNO-VoHVB *0920 $a370.11$223 *1001 $aSæverot, Herner$d1966-$0(NO-TrBIB)99054385$4aut$_24708100 *24000$aUndervisning for det uføreseielege$_267648600 *24510$aUndervisning for det uføreseielege$cHerner Sæverot og Glenn-Erik Torgersen *263 $a240117 *264 1$aOslo$bSamlaget$c2024 *300 $a80 sider$billustrasjoner *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *50500$gInnleiing. -$g1.:$tPedagogikk for det uføreseielege.-$g2.:$tDidaktikk for det uføreseielege.-$g3.:$tTre hovudtema for nundervisning om det uføreseielege. -$g4.:$tLærarrolla. : eit bein i kunnskapssamfunnet og eitt bein i risikosamfunnet. -$g5.:$tKronos utan kairos : ei tid som stengjer for det uføreseielege. -$g6.:$tUndervegslæring : kronos i samspel med kairos. -$g7.:$tmellom didaktisk tilrettelegging for og spontan utnytting av uføreseielege handlingar. -$g8,:$tEigenskapane til det uføreseioelege. -$g9.:$tFrå didaktisk relasjonstenking til didaktisk balansemodell. -$g10.:$tEkstensiell kommunikasjon og kunsten å bruke det ein har lært. -$g11.:$tAvlæring i lys av kritisk tenking og etisk medvit. -$g12.:$tÅ øve på samhandling for krisesituasjonar. -$g13.:$tSkule- og klasseleiing. -$g14.:$tUndervisniong i det ukjendee, eller; Korleis lærarar kan førebu elevane på uvisse.-$gReferansar .-$gOm forfattarane. *520 $afagfornyinga legg vekt på læring for ei framtid som endrar seg raskt. Djupnelæring og utvikling av dømekraft står sentralt, og både kjende og ukjende situasjonar må inn i undervisninga. Det gjer at eit nytt spørsmål dukkar opp i læringssamanheng: Er det mogleg å lære og trene på noko som enno ikkje er kjent?Å fange augeblikk, improvisere, bevisstgjere eigne erfaringar og bruke oppdukkande situasjonar som potensial for læring i undervisninga er måtar å gjere dette på, og i denne boka er det mange døme på at uføreseielege hendingar kan vere ei kjelde til nye læringsprosessar. Forfattarane drøftar også korleis ein pedagogisk kan møte eksistensielle truslar som truar livskvaliteten og fridommen vår, til dømes krig, pandemiar, klimaendringar og alvorlege forvrengingar av sanninga. Det handlar om å skape eit trygt læringsmiljø i ei uføreseieleg verd. Eit hovudpoeng i denne boka er at ein lærar som har ein beredskap på førehand, vil kunne takle ukjende situasjonar betre enn ein lærar som ikkje har ein beredskapsplan for uføreseielege situasjonar.$cForleggeromtale *546 $aNynorsk tekst *650 7$aDannelse$0(No-OsBA) 15027676$2biibi$9nob$_287588100 *650 7$aDanning$0(No-OsBA) 15027676$2biibi$9nno$_287588200 *650 7$aLæringsmål$0(NO-TrBIB)HUME24421$2humord$_185590000 *650 7$aUndervisningsmetodar$0(NO-OsBA)1119943$2bibbi$9nno$_188796900 *650 7$aUndervisningsmetoder$0(NO-OsBA)1119943$2bibbi$9nob$_188797000 *650 7$aUndervisningsmetoder$0(NO-TrBIB)HUME07903$2humord$_185490300 *650 7$aUtdanningsmål$0(NO-TrBIB)HUME23422$2humord$_185762800 *653 0$adet uforutsigbare$auventede hendelser$_333680500 *7001 $aSæverot, Herner$d1966-$0(NO-TrBIB)99054385$tUndervisning for det uføreseielege$_24708100 *7001 $aTorgersen, Glenn-Egil$d1963-$0(NO-TrBIB)90634939$4aut$_12403100 *856 $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/57f61f5c-1034-49ac-bcf8-e1a4723c930b/original.jpg$3Omslagsbilde *856 $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/57f61f5c-1034-49ac-bcf8-e1a4723c930b/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde *85640$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_pliktmonografi_000031140$3Fulltekst$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788234011412 *85642$asamlaget.no$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://samlaget.no/products/undervisning-for-det-uforeseielege?_pos=1&_sid=a6fe2f80f&_ss=r$qtext/html *913 $aNorbok$bNB *961 $a215$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:999920483499202202$b2024-01-27T01:16:14Z$z999920483499202202 ^