*001248222
*00520250613114236.0
*007ta
*008020628s2001 no 000 u eng d
*00901594cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990114803004702201
*035 $a(NO-LaBS)15014697(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)011480300
*035 $a011480300-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aHelgesen, Øyvind$d1950-$0(NO-TrBIB)90299042$_182615000
*24510$aCan perceptual measures of customers profitability replace more objective ones?$cby Øyvind Helgesen
*260 $aBergen$bFoundation for Research in Economics and Business Administration$c2001
*300 $aIV, 39 s.$bill.
*4901 $aDiscussion paper / Centre for Fisheries Economics$vno. 4/2001
*4901 $aWorking paper / Foundation for Research in Economics and Business Administration$vno. 16/01
*500 $aSNF-project: "Strategisk program: verdiskaping i norsk sjømatindustri"
*500 $aSNF-prosjektnr : 5400
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-08-26
*7102 $aStrategisk program: verdiskaping i norsk sjømatindustri (prosjekt)$0(NO-TrBIB)1048131$_50516700
*7760 $tCan perceptual measures of customers profitability replace more objective ones?$w990615744734702201
*830 0$aArbeidsnotat (Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$x0803-4028$vno. 16/01$w999109272784702201$_13485200
*830 0$aDiscussion paper (Senter for fiskeriøkonomi) (trykt utg.)$vno. 4/2001$w999217351384702201$_14437700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016082608046$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990114803004702202$b2021-11-14T20:02:45Z$z990114803004702202
^