
Principles of marketing
Philip Kotler ... [et al.]Bok · Engelsk · utgitt 2008
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*00128213 *00520220906110937.0 *007ta *008150428s2008 enka 001 0 eng c *00901385cam a2200337 c 4500 *019 $bl *020 $a9780273711568$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990823083224702201 *035 $a(NO-LaBS)15200213(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)082308322 *035 $a082308322-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a658.8 *080 $a658.8 Ko *08204$a658.8$223/nor *24500$aPrinciples of marketing$cPhilip Kotler ... [et al.] *250 $a5th European ed. *260 $aHarlow$bFT Prentice Hall$c2008 *300 $a1020 s.$bill.$c27 cm. *650 7$aMarkedsføring$0(NO-TrBIB)HUME07755$2humord$_185513100 *653 0$amarknadsføring$amarkedsføring$amarkedsføringsledelse$amarkedsanalyse$_17575400 *7001 $aArmstrong, Gary$d1943-$0(NO-TrBIB)90304759$4aut$_17575500 *7001 $aKotler, Philip$d1931-$0(NO-TrBIB)90055421$4aut$_16460200 *7001 $aSaunders, John$0(NO-TrBIB)90763296$4aut$_17575600 *7001 $aWong, Veronica$0(NO-TrBIB)8061785$4aut$_17575700 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9780273711568 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9780273711568 *85642$3Miniatyrbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/8/6/9780273711568.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/8/6/9780273711568.jpg$qimage/jpeg *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919956365702202$b2021-11-14T19:41:48Z$z999919956365702202 ^