
Markedsføringsledelse
Tore Mysen og Torkild AlmaasMysen, Tore
Bok Bokmål utgitt 1999
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001282507 *00520231230042143.0 *007cr *007ta *008140603s1999 no# 000 u nob *00901309cam a2200349 c 4500 *019 $bl *020 $a8202173558$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999909448914702201 *035 $a(NO-LaBS)8695955(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)093552807 *035 $a(NO-TrBIB)990944891 *035 $a990944891-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a658.8 *080 $a658.8.012.4$2UDC Medium edition *1001 $aMysen, Tore$d1948-$0(NO-TrBIB)90510093$_13314200 *24510$aMarkedsføringsledelse$cTore Mysen og Torkild Almaas *250 $aBokmål[utg.] *260 $aOslo$bCappelen$c1999 *300 $a169 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-10-19 *650 7$aMarkedsføring$0(NO-TrBIB)HUME07755$2humord$_185513100 *653 $amarkedsføring$aledelse$alærebøker$_54936600 *7001 $aAlmaas, Torkild$d1943-$0(NO-TrBIB)90606636$_13503000 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009100100143$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8202173558 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788202173555 *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *960 $al$9LOCAL *999 $aoai:nb.bibsys.no:999909448914702202$b2021-11-14T20:07:30Z$z999909448914702202 ^