*001288768
*00520230402085016.0
*007ta
*008170612s2017 no a e m 00 0 nob
*00902090nam a2200397 c 4500
*019 $bl
*020 $qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920321788902201
*035 $a(NO-LaBS)13496054(bibid)
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*0410 $anob$aeng$beng$gnob
*08204$a372.6$223/nor$qNoOU
*0830 $a439.82076$223/nor$qNoOU
*1001 $aBueie, Agnete Andersen$d1972-$0(NO-TrBIB)99056398$4aut$_10860100
*24510$a"Slike kommentarer er de som hjelper" :$belevers forståelse og bruk av lærerkommentarer i norskfaget$cAgnete Andersen Bueie
*260 $a[Oslo]$bUniversity of Oslo, Faculty of Educational Sciences, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning$c2017
*300 $a1 b. (flere pag.)$bill.$c24 cm
*4901 $aDoktoravhandlinger forsvart ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo$vnr. 268$x1501-8962
*500 $aDelvis opptrykk av artikler
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Universitetet i Oslo, 2017
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2020-07-22
*546 $aTekst på norsk og engelsk, sammendrag på engelsk
*650 7$aDidaktikk$0(NO-TrBIB)HUME07882$2humord$_185675400
*650 7$aLærer og elev (Relasjon)$0(No-TrBIB)HUME23322$2humord$_213877400
*650 7$aNorsk språk (Faget)$0(NO-TrBIB)HUME07940$2humord$_187194300
*650 7$aSkriving$0(NO-TrBIB)HUME07927$2humord$_185571900
*650 7$aUngdomstrinnet (8.-10. trinn)$0(NO-TrBIB)HUME23449$2humord$_185675700
*650 7$aVeiledning (Pedagogikk)$0(NO-TrBIB)HUME25789$2humord$_185694500
*650 7$aVurdering (Skolen)$0(NO-TrBIB)HUME23396$2humord$_185696800
*7102 $aUniversitetet i Oslo$bDet utdanningsvitenskapelige fakultet$0(NO-TrBIB)90921833$4pbl$_10558600
*7102 $aUniversitetet i Oslo$bInstitutt for lærerutdanning og skoleforskning$0(NO-TrBIB)11053151$4dgg$_16502700
*830 0$aSeries of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo (trykt utg.)$x1501-8962$vno. 268$w990000894194702201$_204434800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2020070848112$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999919879802602202$b2021-11-14T20:08:12Z$z999919879802602202
^