En fagdidaktisk analyse av forholdet mellom lærerforberedthet og funksjonsberedskap
Anne Sunniva Espolin JohnsonJohnson, Anne Sunniva Espolin
Bok Språk ikke angitt utgitt 1988
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001289531 *00520250613140326.0 *007ta *008120227s1988 no 000 u und d *00900768cam a22002057c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999523451104702201 *035 $a(NO-LaBS)14770742(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)952345110 *035 $a952345110-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aJohnson, Anne Sunniva Espolin$0(NO-TrBIB)5021774$_55796900 *24513$aEn fagdidaktisk analyse av forholdet mellom lærerforberedthet og funksjonsberedskap$cAnne Sunniva Espolin Johnson *260 $aOslo$bUniversitetet i Oslo$c1988 *300 $av, (flere pag.) *500 $aHovedoppgave i sykepleievitenskap - Universitetet i Oslo, 1988 *653 $asykepleie$aundervisning$autdanning$afunksjonsberedskap$alæreforberedthet$afagdidaktikk$_55797000 *901 $a60 *917 $ah *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919879197902202$b2021-11-14T20:08:19Z$z999919879197902202 ^