Intern marknadsføring
Johan Arndt, Alfred Friman (red.)Bok
Svensk utgitt 1984
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001300527 *00520250613152708.0 *007ta *008110826s1984 sw 000 u swe d *00900666cam a22002291c 4500 *019 $bl *020 $a9138612402 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999300389674702201 *035 $a(NO-LaBS)13604859(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)930038967 *035 $a930038967-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *084 $aM:327$2utk *084 $aM:455$2utk *24500$aIntern marknadsføring$cJohan Arndt, Alfred Friman (red.) *260 $aMalmø$bLiber Førlag$c1984 *300 $a273 s.$bill. *653 $aMarkedsføring$9nob$_12077000 *7001 $aArndt, Johan$d1937-1986$0(NO-TrBIB)1027609$_26779300 *7001 $aFriman, Alfred$d1937-$0(NO-TrBIB)90055299$_33778200 *901 $a70 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999300389674702202$b2021-11-14T20:09:10Z$z999300389674702202 ^