Hvordan oppfattet lærerne prosjektmetoden, og hva slags prosjektarbeider var de forberedt på å gjennomføre?
av Asle Gire DahlDahl, Asle Gire
Bok Bokmål utgitt 2002
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001301113 *00520250613114926.0 *007ta *008150223s2002 no 000 u nob d *00901130cam a2200241 c 4500 *019 $bl *020 $a8291116504$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990230235114702201 *035 $a(NO-LaBS)14955376(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)023023511 *035 $a023023511-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a37.01 *1001 $aDahl, Asle Gire$d1942-$0(NO-TrBIB)90185066$_30633400 *24510$aHvordan oppfattet lærerne prosjektmetoden, og hva slags prosjektarbeider var de forberedt på å gjennomføre?$cav Asle Gire Dahl *260 $aHønefoss$bHøgskolen i Buskerud, Avd. Hønefoss$c2002 *300 $a84, [4] s.$cill. *500 $aBoka er et sammendrag av forfatterens doktorgrad: Prosjektarbeid som innovasjon i den videregående skolens metodikk : om lærernes beredskap for å implementere metoden *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2021-08-20 *653 $avideregående$askole$aprosjektmetode$aprosjektarbeid$alærere$_57303800 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2021071248573$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990230235114702202$b2021-11-14T20:09:11Z$z990230235114702202 ^