
Principles of marketing
Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders ParmentKotler, Philip · Bok · Engelsk · utgitt 2011
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001320479 *00520230227145605.0 *007ta *008140203s2011 xx# 000 u eng d *00901458cam a2200325 c 4500 *019 $bl *020 $a9780273735960$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991404768144702201 *035 $a(NO-LaBS)14864430(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)140476814 *035 $a140476814-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aKotler, Philip$d1931-$0(NO-TrBIB)90055421$_16460200 *24510$aPrinciples of marketing$cPhilip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment *250 $aSwedish ed *260 $aHarlow, England$bPearson$c2011 *300 $axviii, 493 s.$bcol. ill *653 $amarkedsføring$abedriftsøkonomi$_53087500 *7001 $aArmstrong, Gary$d1943-$0(NO-TrBIB)90304759$_17575500 *7001 $aParment, Anders$d1972-$0(NO-TrBIB)7052975$_59559700 *7760 $tPrinciples of marketing$w991309282324702201 *7760 $tPrinciples of marketing$w991337960784702201 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=0273735969 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9780273735960 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=0273735969 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9780273735960 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/0/6/9780273735960.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/0/6/9780273735960.jpg$qimage/jpeg *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919988296702202$b2021-11-14T20:11:11Z$z999919988296702202 ^