The use and misuse of pretesting in advertising
av Janneke TranåsInngår i serie: NiM rapport (30-97)
Tranås, Janneke Bok Engelsk utgitt 1997
Tranås, Janneke Bok Engelsk utgitt 1997
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001337366 *00520250613141310.0 *007ta *008051121s1997 no 000 u eng d *00900736cam a2200205 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999807904334702201 *035 $a(NO-LaBS)13524008(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)980790433 *035 $a980790433-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aTranås, Janneke$0(NO-TrBIB)90779363$_20523700 *24514$aThe use and misuse of pretesting in advertising$cav Janneke Tranås *260 $aSandvika$bNiM Norsk institutt for markedsforskning$c1997 *300 $a96, [50] s.$bill. *4901 $aNiM rapport$v30-97 *588 $aKatalogisert etter omslag. *830 0$aForskningsrapport (Norsk institutt for markedsforskning : trykt utg.)$x0804-7170$v30-97$w999109456164702201$_14974500 *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999807904334702202$b2021-11-14T20:12:24Z$z999807904334702202 ^