*00134596
*00520230304170610.0
*007ta
*008150602s2006 no# 000 0 nob
*00901984cam a2200457 c 4500
*015 $a0709646$2nbf
*019 $bl
*020 $a8291308411$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990617739134702201
*035 $a(NO-LaBS)14542285(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)061773913
*035 $a061773913-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*080 $a37.018.43
*080 $a371.694
*08274$a378.17$qNO-OsNB$25/nor
*24500$aUtredning om digital tilstand i høyere utdanning$credaktør: Per Arneberg$nFase 2$pOm organisatoriske forhold knyttet til bruk av IKT i undervisningssammenheng
*260 $aTromsø$bNorgesuniversitetet$c[2006]
*300 $a100 s.$bill.
*4901 $aNorgesuniversitetets skriftserie$vnr 1/2006
*500 $a"Et tiltak under Program for digital kompetanse (PFDK)" - Forordet
*500 $aSammendrag på engelsk
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-05-08
*650 7$aCommputer applications$2agrovoc$_216482200
*650 7$aCommunication technology$2agrovoc$_185505800
*650 7$aHigher education$2agrovoc$_185542300
*650 7$aInformation science$2agrovoc$_185556000
*650 7$aInformation technology$2agrovoc$_185530600
*650 7$aNorway$2agrovoc$_185502900
*650 7$aTeaching$xmethods$2agrovoc$_186958000
*653 $ahøgere$aundervisning$ahøyere$autdanning$aikt$akompetanseutvikling$adigital$aundervisningsmetoder$ahøgare$ateknologibruk$ateknologi$apedagogisk$ahøgskoler$auniversiteter$anorge$_18978300
*7001 $aArneberg, Per$d1953-$0(NO-TrBIB)97008621$ered.$_18978400
*7102 $aProgram for digital kompetanse$0(NO-TrBIB)6099660$_18978500
*7760 $tUtredning om digital tilstand i høyere utdanning$w990704033764702201
*830 0$aNorgesuniversitetets skriftserie (trykt utg.)$x1504-2081$vnr 1/2006$w990415814824702201$_18978600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018050848013$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990617739134702202$b2021-11-14T19:42:42Z$z990617739134702202
^