Kundebehandling, kommunikasjon, markedsføring
Kjell PedersenPedersen, Kjell
Bok Bokmål utgitt 2000
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001352219 *00520250613113643.0 *007cr *007ta *008140625s2000 no 000 u nob *00901051cam a2200289 c 4500 *019 $bl *020 $a8276640656$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990002836064702201 *035 $a(NO-LaBS)14028414(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)000283606 *035 $a(NO-TrBIB)112002293 *035 $a000283606-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *080 $a658.8 *1001 $aPedersen, Kjell$d1941-$0(NO-TrBIB)4001453$_43383100 *24510$aKundebehandling, kommunikasjon, markedsføring$cKjell Pedersen *250 $a3. rev. utg., 2. oppl. *260 $aOslo$bForsikringsakademiet$c2000 *300 $a320 s.$bill. *500 $a3. utg., 1. oppl. 1999 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-03-12 *653 $akundeservice$akommunikasjon$amarkedsføring$asalg$aforretningsplan$_63280100 *7102 $aForsikringsakademiet$0(NO-TrBIB)90381217$_14496700 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011022305182$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990002836064702202$b2021-11-14T20:13:33Z$z990002836064702202 ^