*001373023
*00520230401134249.0
*007cr
*007ta
*008100803s1998 no# 000 0 eng d
*00901132cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999816215704702201
*035 $a(NO-LaBS)14232375(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093052111
*035 $a(NO-TrBIB)981621570
*035 $a981621570-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*1001 $aHaug, Jørgen$0(NO-TrBIB)90191747$_11712500
*24510$aExplicit characterization of financial prices under habit formation$cby Jørgen Haug
*260 $aBergen$bNorges handelshøyskole, Institutt for foretaksøkonomi$c1998
*300 $a26 s.$bfig.
*4901 $aDiscussion paper / Norges handelshøyskole, Institutt for foretaksøkonomi$v7/98
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-08-04
*588 $aKatalogisert etter omslaget
*830 0$aDiscussion paper (Norges handelshøyskole. Institutt for foretaksøkonomi : trykt utg.)$x1500-4066$v7/98$w999804367294702201$_14051700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009080400031$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999816215704702202$b2021-11-14T20:15:12Z$z999816215704702202
^