Mer teknikk for spill og grafikk - i farger!
Inngår i serie: Lær programmering trinn-for-trinn (Bok 2)
Graham, Ian Bok Bokmål utgitt cop. 1985
Graham, Ian Bok Bokmål utgitt cop. 1985
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001383825 *00520230310151538.0 *007ta *008150218s1985 no# 000 0 nob d *00901129cam a2200313 c 4500 *019 $bl *020 $a8251610206$qh.$cNkr 120.00 *020 $qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998520428764702201 *035 $a(NO-LaBS)20486796(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)852042876 *035 $a852042876-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *0411 $heng *044 $cno *080 $a519.682.2 *08274$a001.642$qNO-OsNB$24/nor *084 $aQb 38b$2ubtkl/2 *1001 $aGraham, Ian$d1948-$0(NO-TrBIB)90922399$_22088600 *245 $aMer teknikk for spill og grafikk - i farger! *260 $aOslo$bSchibsted$ccop. 1985 *300 $a64 s. *490 $aLær programmering trinn-for-trinn$vBok 2 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-11-02 *653 $aBASIC$_23961400 *800 $aGraham, Ian, 1948-$tLær programmering trinn-for-trinn$vBok 2$_171777900 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016021107510$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:998520428764702202$b2021-11-14T20:16:00Z$z998520428764702202 ^