
B2B : teori og praksis
Arild Haraldsen (red.) ; Anne Foss Abrahamsen ... [et al.]Bok
Bokmål utgitt cop. 2001
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001392519 *00520230228153649.0 *007cr *007ta *008150810s2001 no# 000 0 nob *00901454cam a2200397 c 4500 *015 $a0209521$2nbf *019 $bl *020 $a8202217679$qh.$cNkr 388.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990121229634702201 *035 $a(NO-LaBS)747003(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)012122963 *035 $a(NO-TrBIB)101092318 *035 $a012122963-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a004.738.5:339 *080 $a658.8 *080 $a658.84 *080 $a658.84$2UDC Medium edition *080 $a681.324 *08274$a658.43$qNO-OsNB$24/nor *24500$aB2B :$bteori og praksis$cArild Haraldsen (red.) ; Anne Foss Abrahamsen ... [et al.] *260 $aOslo$bCappelen akademisk forl.$ccop. 2001 *300 $a347 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2008-11-27 *653 $aelektronisk$ahandel$ae-handel$anetthandel$ae-trade$ae-businessinternett$abusiness-to-business$ab2b$_67509700 *7001 $aAbrahamsen, Anne Foss$0(NO-TrBIB)1089488$emedarb.$_41423300 *7001 $aHaraldsen, Arild$d1945-$0(NO-TrBIB)90353664$ered.$_13375500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008112704064$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788202217679 *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *991 $avolumes$_10052300 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990121229634702202$b2021-11-14T20:16:34Z$z990121229634702202 ^