*001418249
*00520250613142115.0
*007cr
*007ta
*008121017s1999 no 000 u nob d
*00901882cam a2200361 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999916215734702201
*035 $a(NO-LaBS)15042896(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)122111273
*035 $a(NO-TrBIB)991621573
*035 $a991621573-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a338.48
*080 $a658.8
*1001 $aSkjæveland, Anita$0(NO-TrBIB)99056153$_35196200
*24510$aLand som merkevare :$bto casestudier$cav Anita Skjæveland, Camilla Berner Tøsdal
*260 $aBergen$bStiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning$c1999
*300 $a92 s.$bill.
*4901 $aArbeidsnotat / Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning$vnr 31/99
*500 $a"SNF-prosjekt: "Country-of-origin strategies for international marketing of bioproducts : opportunities and challenges"."
*500 $a"SNF-prosjekt: "Hvordan bygge effektive image av norske reisemål : en studie av internasjonale profileringsprogram for Norge"."
*500 $aSNF-prosjekt nr. : 6345
*500 $aSNF-prosjekt nr. : 6490
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-08-06
*653 $areiseliv$aforskning$aturisme$aprofilering$aimage$anorge$anew$azealand$_70505500
*7001 $aTøsdal, Camilla Berner$0(NO-TrBIB)99056152$_35196300
*7102 $aCountry of origin strategies in international marketing ofbioproducts (prosjekt)$0(NO-TrBIB)98059012$_41056100
*7102 $aHvordan bygge effektive image av norske reisemål : en studie av internasjonale profileringsprogram for Norge (prosjekt)$0(NO-TrBIB)99058378$_70505600
*830 0$aArbeidsnotat (Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$x0803-4028$vnr 31/99$w999109272784702201$_13485200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012080608143$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999916215734702202$b2021-11-14T20:19:22Z$z999916215734702202
^