*001419515
*00520230310144844.0
*007cr
*007ta
*008140915s1983 no 000 0 nob d
*00901337cam a2200361 c 4500
*015 $a8306241$2nbf
*019 $bl
*020 $a8272840529$qh.$cNkr 75.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998440255504702201
*035 $a(NO-LaBS)14308969(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)122973054
*035 $a(NO-TrBIB)844025550
*035 $a844025550-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a339.37"37"
*080 $a339.37$2UDC Medium edition
*080 $a658.87
*08274$a381.1$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aNb 27(Jc 3)$2ubtkl/2
*1001 $aGrønmo, Sigmund$d1947-$0(NO-TrBIB)90303657$_28122100
*24510$aLørdag som handledag :$butviklingstendenser i Norge i 1970-årene$cav Sigmund Grønmo
*260 $aOslo$bFMD$c1983
*300 $a76 s.$bfig.$c23 cm
*4901 $aForskningsrapport / Fondet for markeds- og distribusjonsforskning$v45
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-10-18
*653 $aforbrukeradferd$ahandel$_70660200
*830 0$aForskningsrapport (Fondet for markeds- og distribusjonsforskning : trykt utg.)$x0808-4181$v45$w998111210894702201$_11449500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012100406027$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998440255504702202$b2021-11-14T20:19:29Z$z998440255504702202
^