*001426432
*00520250613115753.0
*007cr
*007ta
*008140718s2003 no 000 u nob d
*00901997cam a2200373 c 4500
*019 $bl
*020 $a8280330194$qh.
*020 $a9788280380418$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990411317544702201
*035 $a(NO-LaBS)14014755(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)041131754
*035 $a(NO-TrBIB)143057545
*035 $a041131754-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aAmdam, Synnøve Hedemann$0(NO-TrBIB)1043803$_71457200
*24510$aTing i tiden :$bdesign som kulturell tendens$cSynnøve H. Amdam
*260 $aBergen$bInstitutt for medievitenskap, Universitetet i Bergen$c2003
*300 $a247 s.$bill.
*4901 $aPublikasjon / Institutt for medievitenskap, Universitetet i Bergen$vnr 55
*500 $aOpprinnelig levert som hovedoppgave i medievitenskap - Universitetet i Bergen, 2001
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-06-17
*653 $amagasiner$ablader$aestetikk$adesign$akultur$ainteriør$amassemedia$amedia$_71457300
*830 0$aPublikasjon (Universitetet i Bergen. Institutt for medievitenskap : trykt utg.)$x1504-0755$vnr 55$w990411673684702201$_12553800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014061706032$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Anmeldelse$uhttp://www.idunn.no/servlets/dispatcher?marketplaceId=2000&languageId=1&siteNodeId=1185647$qhtmlo
*85642$3Beskrivelse fra forlaget (kort)$uhttp://ugle.svf.uib.no/ifim/?kategori=683&strid=3475$qhtml
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788280380418
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788280380418
*85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/8/1/9788280380418.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/8/1/9788280380418.jpg$qimage/jpeg
*901 $a80
*917 $ah
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990411317544702202$b2021-11-14T20:19:59Z$z990411317544702202
^