*00142821 *00520250613115649.0 *007cr *007ta *008140725s1970 no 000 u nob d *00900876cam a2200241 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990407446554702201 *035 $a(NO-LaBS)14408219(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)040744655 *035 $a(NO-TrBIB)114834946 *035 $a040744655-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a659.1$2UDC Medium edition *24500$aReklamen i fokus$cTrygve Dalseg, red.$h[manuskript] *260 $aOslo$bInstituttet for Markedsføring$c1970 *300 $a69 bl. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-11-18 *7001 $aDalsegg, Trygve$0(NO-TrBIB)4026671$_20606000 *7102 $aInstituttet for markedsføring$0(NO-TrBIB)90102738$_20606100 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011103108037$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990407446554702202$b2021-11-14T19:43:30Z$z990407446554702202 ^