Oppgaver
Inngår i serie: Markedsføring 2
Almaas, Torkild Bok Bokmål utgitt 1996
Almaas, Torkild Bok Bokmål utgitt 1996
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001435997 *00520230401060538.0 *007cr *007ta *008130902s1996 no# 000 u nob *00901205cam a2200313 c 4500 *019 $bl *020 $a8202161053$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999622088254702201 *035 $a(NO-LaBS)32532436(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)093849168 *035 $a(NO-TrBIB)962208825 *035 $a962208825-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *044 $cno *1001 $aAlmaas, Torkild$d1943-$0(NO-TrBIB)90606636$_13503000 *245 $aOppgaver *250 $aBokmål[utg.], 2. utg. *260 $aOslo$bCappelen$c1996 *300 $a150 s.$bill. *490 $aMarkedsføring 2 *500 $aOpplagshistorikk: 2. oppl. 1997 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-12-01 *653 $amarkedsføring$avideregående$alærebøker$_45224100 *800 $aAlmaas, Torkild$tMarkedsføring 2$w(NO-LaBS)821249(tnr)$_172083300 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009111200014$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8202161053 *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999622088254702202$b2021-11-14T20:20:40Z$z999622088254702202 ^