*001446733
*00520250613140946.0
*007cr
*007ta
*008130722s1996 no 000 u nob d
*00901225cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a8270633194$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999622377444702201
*035 $a(NO-LaBS)13712112(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100141722
*035 $a(NO-TrBIB)962237744
*035 $a962237744-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aBjørkum, Ellen$0(NO-TrBIB)90808308$_24872100
*24510$aShopping som rekreasjon :$ben studie av handlevaner i kjøpesenteret = Shopping as recreation$cav Ellen Bjørkum
*24631$aShopping as recreation
*260 $aLysaker$bStatens institutt for forbruksforskning$c1996
*300 $a218 s.$bill.
*4901 $aRapport / Statens institutt for forbruksforskning$vnr 4-1996
*500 $aSammendrag på engelsk
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-12-17
*653 $akjøpesentra$ahandlevaner$aforbruksvaner$akjøpesenter$_73655900
*830 0$aRapport (Statens institutt for forbruksforskning : trykt utg.)$x0801-521x$vnr 4-1996$w998720790824702201$_14130800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009121700018$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999622377444702202$b2021-11-14T20:21:29Z$z999622377444702202
^