Markedsorientert foretaksplanlegging
Tor Wallin AndreassenAndreassen, Tor Wallin
Bok Bokmål utgitt [1991]
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001447116 *00520250613133802.0 *007cr *007ta *008110817s1991 no 000 u nob *00901029cam a2200301 c 4500 *019 $bl *020 $a8270423254 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999109304904702201 *035 $a(NO-LaBS)13931144(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)091957982 *035 $a(NO-TrBIB)91093049x *035 $a91093049x-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *080 $a65.011.1$2UDC Medium edition *084 $aMc 28b$2ubtkl/2 *1001 $aAndreassen, Tor Wallin$_73692400 *24510$aMarkedsorientert foretaksplanlegging$cTor Wallin Andreassen *260 $a[Sandvika]$bHandelshøyskolen BI$c[1991] *300 $a256 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2007-11-20 *653 $abedrifter$astrategisk$aplanlegging$_73692500 *7102 $aHandelshøyskolen BI$0(NO-TrBIB)90071669$_10131500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007112000008$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999109304904702202$b2021-11-14T20:21:31Z$z999109304904702202 ^