*001448135
*00520250613133409.0
*007cr
*007ta
*008151016s1989 no 000 u nob d
*00901918cam a2200445 c 4500
*019 $bl
*020 $a8272960990
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999001199004702201
*035 $a(NO-LaBS)14948431(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093792735
*035 $a(NO-TrBIB)90011990x
*035 $a90011990x-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a338(481):663.4
*080 $a339.13
*080 $a339.542(4:481)
*080 $a339.923
*080 $a663.4
*080 $a663.64
*1001 $aLorentzen, Torbjørn$0(NO-TrBIB)90226533$_16528700
*24510$aVirkninger for norsk øl- og mineralvannbransje av en tilpasning til EF's indre marked$cav Torbjørn Lorentzen
*260 $aBergen$c1989
*300 $a1 b. (flere pag.)$bfig.
*4901 $aRapport / Næringsøkonomisk institutt$v118
*500 $aProsjekt 3016: Virkninger for norsk øl- og mineralvannbransje av en tilpasning til EF's indre marked. - Ekstra tittelside.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-11-23
*650 2$aAlcohol Drinking$_10482800
*650 2$aBeer$_13487000
*650 2$aEconomic competition$_15367400
*650 2$aEuropean Union$_12001800
*650 2$aMineral Waters$_62357300
*650 7$aBryggerier$zNorge$2tekord$_189649300
*650 7$aNorge og EF$2tekord$_185548200
*653 $aef$autenrikshandel$anæringsmiddelindustri$abryggerier$aindre$amarked$akonkurranse$amineralvann$anytelsesmiddelindustri$aøl$abransjeanalyser$abryggeribransjen$amarkedsstruktur$aøl-$amineralvannbransjen$aeuropa$aöl$aalkoholforbruk$_73794200
*7102 $aVirkninger for norsk øl- og mineralvannbransje av en tilpasning til EF's indre marked (prosjekt)$0(NO-TrBIB)90583979$_73794300
*830 0$aRapport (Næringsøkonomisk institutt : trykt utg.)$x0802-7153$v118$w998900206804702201$_26141500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009110304032$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999001199004702202$b2021-11-14T20:21:35Z$z999001199004702202
^