Markedsføring : kommentar- og oppgavehefte
Svein-Erik BlomBlom, Svein-Erik
Bok Bokmål utgitt 1994
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001457761 *00520250613135529.0 *007cr *007ta *008120830s1994 no 000 u nob *00901000cam a2200265 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999427133114702201 *035 $a(NO-LaBS)13867085(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)121962075 *035 $a(NO-TrBIB)942713311 *035 $a942713311-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *084 $aPd 52s$2ubtkl/2 *1001 $aBlom, Svein-Erik$d1925-1995$0(NO-TrBIB)90120719$_13905700 *24510$aMarkedsføring :$bkommentar- og oppgavehefte$cSvein-Erik Blom *250 $aRev. [i.e. 3.] utg. *260 $a[Oslo]$bNKS høgskole$c1994 *300 $a130 s.$bill. *500 $aBrukes sammen med: Markedsføringsledelse / Svein-Erik Blom, Runar Framnes, Hans Math. Thjømøe *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-11-05 *7400 $aMarkedsføringsledelse *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012062706027$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999427133114702202$b2021-11-14T20:22:15Z$z999427133114702202 ^