Markedsføring i varehandelen
Carl Borge-Andersen ... [et al.]Bok
Bokmål utgitt cop. 1991
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001467617 *00520230312183622.0 *007cr *007ta *008150508s1991 no# 000 0 nob d *00901130cam a2200325 c 4500 *015 $a9103271$2nbf *019 $bl *020 $a8270376965$qh.$cNkr 318.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999114064684702201 *035 $a(NO-LaBS)1865656(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)111433932 *035 $a(NO-TrBIB)911406468 *035 $a911406468-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a658.87 *08274$a658.87$qNO-OsNB$24/nor *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *24500$aMarkedsføring i varehandelen$cCarl Borge-Andersen ... [et al.] *260 $aOslo$bBedriftsøkonomens forlag$ccop. 1991 *300 $a377 s.$bill.$c25 cm *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-02-05 *653 $amarkedsføring$adetaljhandel$avarehandel$aproduktutvikling$_75764900 *7001 $aBorge-Andersen, Carl$0(NO-TrBIB)90115542$emedarb.$_39880700 *7001 $aMoganadas, A.C.$4ill$_75765000 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011010508122$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *961 $a210$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:999114064684702202$b2021-11-14T20:23:03Z$z999114064684702202 ^