*001476442
*00520230304131352.0
*007cr
*007ta
*008131001s2004 no# 000 0 nob
*00901585cam a2200349 c 4500
*015 $a0611988$2nbf
*019 $bl
*020 $a8256963514$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990514164334702201
*035 $a(NO-LaBS)15191415(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)051416433
*035 $a(NO-TrBIB)112863450
*035 $a051416433-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a370.72$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aVislie, Lise$d1932-$0(NO-TrBIB)90101842$_33976400
*24510$aDoktorgraden som karrierevei i de pedagogiske fag :$brapport fra en etterundersøkelse i 2003 blant registrerte doktorgradskandidater i pedagogikk/spesialpedagogikk våren 1990 ved universitetene i Oslo og Trondheim$cLise Vislie, Monika Borgan, Cecilie Jensen
*260 $aOslo$bUniversitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinstitutt$c2004
*300 $a65 s.
*4901 $aRapport / Universitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinstitutt$vnr 5 2004
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-06-06
*653 $adoktorgrad$akarriere$apedagogikk$aspesialpedagogikk$_76654600
*7001 $aBorgan, Monika$d1977-$0(NO-TrBIB)2104464$_86787500
*7001 $aEnqvist-Jensen, Cecilie$d1976-$0(NO-TrBIB)6051109$_45054700
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt : trykt utg.)$x0800-6113$vnr 5 2004$w998120427784702201$_13736400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011060608126$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990514164334702202$b2021-11-14T20:23:43Z$z990514164334702202
^