Kundebehandling, kommunikasjon, markedsføring
Kjell PedersenPedersen, Kjell
Bok Bokmål utgitt 1997
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001480834 *00520250613141053.0 *007cr *007ta *008120224s1997 no 000 u nob *00901048cam a2200301 c 4500 *019 $bl *020 $a8276640656 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999724934504702201 *035 $a(NO-LaBS)14419476(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)092068448 *035 $a(NO-TrBIB)97249345x *035 $a97249345x-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *084 $aL 567$qNoOU$2utklklass *1001 $aPedersen, Kjell$d1941-$_77074800 *24510$aKundebehandling, kommunikasjon, markedsføring$cKjell Pedersen *250 $a2. rev. utg. *260 $a[Oslo]$bForsikringsakademiet$c1997 *300 $a242 s.$bill. *500 $aPå omslaget: Kundebehandling *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-04-15 *653 $akundebehandling$amarkedsføring$anorge$_77074900 *7102 $aForsikringsakademiet$0(NO-TrBIB)90381217$_14496700 *7400 $aKundebehandling *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009022000050$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999724934504702202$b2021-11-14T20:23:57Z$z999724934504702202 ^