*001490744
*00520230309174308.0
*007ta
*008150604s2014 no# 000 0 nob
*00901606cam a2200349 c 4500
*015 $a1425380$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788232603206$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991426909534702201
*035 $a(NO-LaBS)14236422(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)142690953
*035 $a142690953-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a629.283071$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aDalland, Eva Brustad$d1954-$0(NO-TrBIB)4093688$_78009500
*24510$aFørerprøven i et helhetlig perspektiv :$ben intervensjonsstudie$cEva Signora Brustad Dalland
*260 $aTrondheim$bNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt$c2014
*300 $aXVI, 335 s.$bill.
*4901 $aDoktoravhandlinger ved NTNU$v2014:199
*500 $aSammendrag på engelsk
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Trondheim, 2014
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-09-13
*653 $adoktoravhandlinger$aph.d.$apedagogikk$avurderingsformer$aførerprøver$alæ$areplan$aklasse$ab$avurdering$aassessment$aevaluering$_78009600
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$bPedagogisk institutt$0(NO-TrBIB)90895334$4dgg$_16190700
*830 0$aDoktoravhandlinger ved NTNU (trykt utg.)$x1503-8181$v2014:199$w990402410684702201$_10123500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018091305106$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991426909534702202$b2021-11-14T20:24:52Z$z991426909534702202
^