Kundepleie i praksis : relasjonsmarkedsføring på forbrukermarkedet
Tor Wallin Andreassen og Dag BredalAndreassen, Tor Wallin
Bok Bokmål utgitt cop. 1996
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001499833 *00520231227070414.0 *007cr *007ta *008150710s1996 no# 000 0 nob *00901556cam a2200397 c 4500 *015 $a9607847$2nbf *019 $bl *020 $a8241704720$qib.$cNkr 295.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999428016524702201 *035 $a(NO-LaBS)6946671(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)100398812 *035 $a(NO-TrBIB)942801652 *035 $a942801652-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a658.8.013 *080 $a658.818 *080 $a658.818$2UDC Medium edition *08274$a658.81$qNO-OsNB$24/nor *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aAndreassen, Tor Wallin$d1955-$0(NO-TrBIB)90389542$_14974300 *24510$aKundepleie i praksis :$brelasjonsmarkedsføring på forbrukermarkedet$cTor Wallin Andreassen og Dag Bredal *260 $aOslo$bAd notam Gyldendal$ccop. 1996 *300 $a304 s.$bfig. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2008-07-25 *650 7$aKundeservice$2tekord$_187335300 *653 $amarkedsføring$akundebehandling$akundeservice$arelasjonsmarkedsføring$aforbrukere$abedriftsøkonomi$_78890000 *7001 $aBredal, Dag$d1948-$0(NO-TrBIB)90207724$_22268800 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008072500050$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8241704720 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788241704727 *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *961 $a212$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:999428016524702202$b2021-11-14T20:25:41Z$z999428016524702202 ^