*001542767
*00520250613135336.0
*007cr
*007ta
*008140820s1994 no 000 u nob
*00901301cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999421135194702201
*035 $a(NO-LaBS)13905087(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)123714346
*035 $a(NO-TrBIB)942113519
*035 $a942113519-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aSupphellen, Magne$d1968-$0(NO-TrBIB)90684645$_13019000
*24510$aMarkedsorientert utvikling av produktkonsepter: et metodisk overblikk$cav Magne Supphellen
*260 $aBergen$bStiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning$c1994
*300 $a20 bl.$bdiagr.
*4901 $aArbeidsnotat / Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning$vnr 40/1994
*500 $a"SNF-prosjekt nr 6870: "TELE - Markedsorientert produktutvikling av telekommunikasjonsutstyr""
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-11-07
*7102 $aTELE - Markedsorientert produktutvikling av telekommunikasjonsutstyr (prosjekt)$0(NO-TrBIB)90785494$_83261600
*830 0$aArbeidsnotat (Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$x0803-4028$vnr 40/1994$w999109272784702201$_13485200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012110708077$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999421135194702202$b2021-11-14T20:29:29Z$z999421135194702202
^