Forbrukeratferd : kjøpsatferd og økonomisk psykologi i markedsføringen
Hans Mathias ThjømøeThjømøe, Hans Mathias
Bok Bokmål utgitt c1994
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001551001 *00520250613135401.0 *007ta *008150703s1994 no 000 u nob d *00901064cam a2200289 c 4500 *019 $bl *020 $a8290979053 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999422456954702201 *035 $a(NO-LaBS)14605648(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)942245695 *035 $a942245695-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a366.1 *080 $a659.113.252 *084 $aMc 34$2ubtkl/2 *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aThjømøe, Hans Mathias$d1940-$0(NO-TrBIB)90132038$_35159400 *24510$aForbrukeratferd :$bkjøpsatferd og økonomisk psykologi i markedsføringen$cHans Mathias Thjømøe *250 $a4. utg. *260 $aAsker$bSingularis$cc1994 *300 $a432 s.$bill. *504 $aBibliografi: s. 419-432. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-11-01 *653 $amarkedsføring$aforbrukeratferd$aforbrukerpsykologi$aforbrukersosiologi$amarkedsanalyser$_84067100 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016110148016$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999422456954702202$b2021-11-14T20:30:07Z$z999422456954702202 ^