
Markedsføringsledelse
Johan R. RemmenRemmen, Johan · Bok · Bokmål · utgitt 1999
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001561587 *00520230401184308.0 *007cr *007ta *008150422s1999 no 000 u nob d *00901709cam a2200385 c 4500 *019 $bl *020 $a8200451240$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999915457964702201 *035 $a(NO-LaBS)2285152(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)100480578 *035 $a(NO-TrBIB)991545796 *035 $a991545796-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a658.8 *080 $a658.8.012.4 *080 $a658.8.012.4$2UDC Medium edition *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aRemmen, Johan$0(NO-TrBIB)98042877$_49125500 *24510$aMarkedsføringsledelse$cJohan R. Remmen *250 $aBokmål[utg.] *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c1999 *300 $a200 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-26 *653 $amarkedsføring$amarkedsføringsledelse$asalg$adistribusjon$asegmentering$aprodukter$avarer$apriser$alærebøker$avideregående skole$_85173600 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010021504106$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8200451240 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/2/4/9788200451242.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/0/4/8200451240.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/2/4/9788200451242.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/2/4/9788200451242.jpg$qimage/jpeg *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *960 $al *999 $aoai:nb.bibsys.no:999915457964702202$b2021-11-14T20:31:00Z$z999915457964702202 ^