
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001563047 *00520230314081501.0 *007ta *008140601s1991 xx# 000 u eng d *00901764cam a2200385 c 4500 *019 $bl *020 $a0335096891 *020 $a0335096905 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999105993274702201 *035 $a(NO-LaBS)14864409(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)910599327 *035 $a910599327-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a001.8:37 *080 $a005 *080 $a37.012 *080 $a37.02 *084 $aPa 9$2ubtkl/2 *084 $aPb 11$2ubtkl/2 *1001 $aElliott, John$0(NO-TrBIB)90534562$_16046400 *24510$aAction research for educational change$cJohn Elliott *260 $aMilton Keynes$bOpen University Press$c1991 *300 $aX, 163 s. *4900 $aDeveloping teachers and teaching *650 0$aAction research in education$zGreat Britain$_12991000 *653 $aaksjonsforskning$alærerrollen$apedagogisk$autviklingsarbeid$aundervisning$apedagogikk$aforskning$alærere$autdanning$aaksjonsforsking$askoleutvikling$ainnovasjon$aorganisasjonsteori$alæring$askoler$_85317500 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=0335096891 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9780335096909 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=0335096891 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9780335096909 *85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9780335096909 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/1/9/0335096891.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/3/9/9780335096893.jpg$qimage/jpeg *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999105993274702202$b2021-11-14T20:31:03Z$z999105993274702202 ^