Serviceledelse : prinsipper for effektiv markedsføring og ledelse av serviceforetak
Tor Wallin AndreassenAndreassen, Tor Wallin
Bok Bokmål utgitt 1993
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001568680 *00520231202064416.0 *007cr *007ta *008150508s1993 no# 000 0 nob *00901624cam a2200457 c 4500 *015 $a9300318$2nbf *019 $bl *020 $a8241701705$cNkr 275.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999306676034702201 *035 $a(NO-LaBS)8633547(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)140963316 *035 $a(NO-TrBIB)930667603 *035 $a930667603-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *060 4$aHF *080 $a338.46 *080 $a65.012.4 *080 $a658.64 *080 $a658.8 *08274$a658.8$qNO-OsNB$24/nor *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aAndreassen, Tor Wallin$d1955-$0(NO-TrBIB)90389542$_14974300 *24510$aServiceledelse :$bprinsipper for effektiv markedsføring og ledelse av serviceforetak$cTor Wallin Andreassen *260 $aOslo$bAd Notam Gyldendal$c1993 *300 $a263 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-03-12 *650 2$aLeadership$_10887600 *650 2$aMarketing$_13018600 *650 7$aMarkedsføring$0(NO-TrBIB)HUME07755$2humord$_185513100 *650 7$aService$0(NO-TrBIB)HUME01521$2humord$_189803400 *650 7$aServiceindustri$2tekord$_185601100 *650 7$aServicenæringer$0(NO-TrBIB)HUME07734$2humord$_189433100 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014021806231$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8241701705 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788241701702 *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *961 $a212$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:999306676034702202$b2021-11-14T20:31:35Z$z999306676034702202 ^