Reisebyråenes rolle og betydning for konkurransen i markedene for reisetjenester
utarbeidet for KonkurransetilsynetInngår i serie: ECON-notat (nr 2005-019)
Bok Bokmål utgitt 2005
Bok Bokmål utgitt 2005
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001579698 *00520250613113422.0 *007cr *007ta *008111202s2005 no 000 u nob d *00900985cam a2200253 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990509276714702201 *035 $a(NO-LaBS)15081897(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)050927671 *035 $a(NO-TrBIB)114921016 *035 $a050927671-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *24500$aReisebyråenes rolle og betydning for konkurransen i markedene for reisetjenester$cutarbeidet for Konkurransetilsynet *260 $aOslo$bECON analyse$c2005 *300 $a30 bl.$bill. *4901 $aECON-notat$vnr 2005-019 *500 $aProsjektnr : 43630 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-10-06 *7102 $aKonkurransetilsynet$0(NO-TrBIB)90748302$_31822800 *830 0$aECON-notat (trykt utg.)$x1502-5535$vnr 2005-019$w990002902464702201$_15203500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011100606049$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990509276714702202$b2021-11-14T20:32:27Z$z990509276714702202 ^