*001599929
*00520230330050519.0
*007ta
*008020320s1992 xx# 000 u nob
*00901115cam a2200241 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999204309104702201
*035 $a(NO-LaBS)14374087(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)920430910
*035 $a920430910-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aNyhus, Ellen Katrine$0(NO-TrBIB)90268771$_57587800
*24510$aKredittjenester og kunders informasjonshåndtering$cav Ellen Katrine Nyhus
*260 $aBergen$bStiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning$c1992
*300 $a24 bl.$bfig.
*4901 $aArbeidsnotat / Stiftelsen for sanfunns- og næringslivsforskning$v16/1992
*500 $aSNF-prosjekt nr. 827: Bank-kunderelasjonen, makt og avmakt
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-04-21
*653 $akredittinstitusjoner$alåneinstitusjoner$_88993800
*830 0$aArbeidsnotat (Stiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$x0803-4028$v16/1992$w999109272784702201$_13485200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016042108234$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999204309104702202$b2021-11-14T20:34:32Z$z999204309104702202
^