Forskerkonference om børn og tv-reklame
redigered af: Per Schultz JørgensenInngår i serie: Nordiske seminar- og arbejdsrapporter (1993:558)
Bok Språk ikke angitt utgitt c1993
Bok Språk ikke angitt utgitt c1993
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*00161127 *00520250613082736.0 *007cr *007ta *008150507s1993 dk 100 u und *00901122cam a2200277 c 4500 *019 $bl *020 $a9291202371 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999320443524702201 *035 $a(NO-LaBS)563003(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)093522150 *035 $a(NO-TrBIB)932044352 *035 $a932044352-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *24500$aForskerkonference om børn og tv-reklame$credigered af: Per Schultz Jørgensen *260 $aKøbenhavn$bNordisk ministerråd$cc1993 *300 $a131 s.$bfig. *4901 $aNordiske seminar- og arbejdsrapporter$v1993:558 *500 $aPå omslaget: Konsument *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-21 *653 $abarn$areklame$afjernsynsreklame$amassemedier$afjernsyn$_23952600 *7001 $aSchultz Jørgensen, Per$d1933-$0(NO-TrBIB)90268564$_11053000 *830 0$aNordiske seminar- og arbejdsrapporter (trykt utg.)$x0906-3668$v1993:558$w999110453504702201$_16090000 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009092104004$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999320443524702202$b2021-11-14T19:45:09Z$z999320443524702202 ^