Beslutningsproblemer i markedsføringen : oppgaver og kommentarer
Jon Edgar Karlsen og Trond SkredeKarlsen, Jon Edgar
Bok Bokmål utgitt 1990
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*00161337 *00520250613133426.0 *007cr *007ta *008150304s1990 no 000 u nob d *00901243cam a2200313 c 4500 *019 $bl *020 $a8200036790 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999006067624702201 *035 $a(NO-LaBS)11573681(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)09277332x *035 $a(NO-TrBIB)900606762 *035 $a900606762-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aKarlsen, Jon Edgar$0(NO-TrBIB)90387843$_23987300 *24510$aBeslutningsproblemer i markedsføringen :$boppgaver og kommentarer$cJon Edgar Karlsen og Trond Skrede *250 $aBokmål[utg.] *260 $aOslo$bUniversitetsforlaget$c1990 *300 $a85 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-07-08 *653 $amarkedsføring$abeslutningsteori$a658.80076$_23987400 *7001 $aSkrede, Trond$0(NO-TrBIB)90387844$_23987500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009052700046$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8200036790 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788200036791 *901 $a80 *991 $avolumes *999 $aoai:nb.bibsys.no:999006067624702202$b2021-11-14T19:45:10Z$z999006067624702202 ^