*001626428
*00520230310155736.0
*007cr
*007ta
*008140915s1985 no# 000 0 nob d
*00901542cam a2200397 c 4500
*015 $a8504518$2nbf
*019 $bl
*020 $a8272840693$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998541843844702201
*035 $a(NO-LaBS)14734893(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)123617510
*035 $a(NO-TrBIB)854184384
*035 $a854184384-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a339.3(481)"372"
*080 $a339.37"37"
*08274$a381.1$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aNb 27(Jc 3)$2ubtkl/2
*1001 $aHorverak, Øyvind$d1948-2013$0(NO-TrBIB)90286758$_27978100
*24510$aOmgivelser, åpningstider og omsetning :$beffekter av lørdagsstengte vinmonopolutsalg og av endringer i åpningstidene i detaljhandelen$cav Øyvind Horverak og Geir Gripsrud
*260 $aOslo$c1985
*300 $a57 s.$bfig.
*4901 $aForskningsrapport / Fondet for markeds- og distribusjonsforskning$v53
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-11-19
*650 2$aAlcoholic Beverages$_10935000
*650 2$aNorway$_10050600
*650 2$aPublic policy$_10698500
*653 $adetaljhandel$adagligvarer$ahandel$_91674100
*7001 $aGripsrud, Geir$d1946-$0(NO-TrBIB)90313887$_11686200
*830 0$aForskningsrapport (Fondet for markeds- og distribusjonsforskning : trykt utg.)$x0808-4181$v53$w998111210894702201$_11449500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012110706294$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998541843844702202$b2021-11-14T20:36:56Z$z998541843844702202
^