
Tulipanmetoden : om å mestre verdiskapende markedsføring
Lars Peder NordbakkenNordbakken, Lars Peder
Bok Bokmål utgitt 2003
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001644286 *00520250613124605.0 *007cr *007ta *008140928s2003 no 000 u nob *00900823cam a22002297c 4500 *019 $bl *020 $a8299666406$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990934489454702201 *035 $a(NO-LaBS)3858978(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)093448945 *035 $a(NO-TrBIB)143501895 *035 $a093448945-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aNordbakken, Lars Peder$d1957-$0(NO-TrBIB)6032187$_18695800 *24510$aTulipanmetoden :$bom å mestre verdiskapende markedsføring$cLars Peder Nordbakken *260 $aOslo$bKreab$c2003 *300 $a145 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-09-04 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014090408092$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a60 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990934489454702202$b2021-11-14T20:38:21Z$z990934489454702202 ^