Internasjonal markedsføring
Theo ScheweSchewe, Theo
Bok Bokmål utgitt cop. 1992
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*00166898 *00520230330134248.0 *007cr *007ta *008150508s1992 no# 000 0 nob *00901145cam a2200349 c 4500 *015 $a1118259$2nbf *019 $bl *020 $a8290726015$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999308189704702201 *035 $a(NO-LaBS)15038274(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)093171382 *035 $a(NO-TrBIB)930818970 *035 $a930818970-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a658.8 *080 $a658.8(100) *08274$a658.8$qNO-OsNB$24/nor *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aSchewe, Theo$0(NO-TrBIB)90402168$_13398900 *24510$aInternasjonal markedsføring$cTheo Schewe *250 $a2. utg. *260 $aHalden$bUltima-gruppen$ccop. 1992 *300 $aVII, 203 s.$bfig.$c26 cm *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-21 *653 $aeksportmarkedsføring$abedrifter$ahandel$ainternasjonalisering$ainternasjonal$amarkedsføring$_24951400 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009072700104$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999308189704702202$b2021-11-14T19:45:35Z$z999308189704702202 ^