Roller, identitet og undervisningspraksis i den videregående skolen : en kvalitativ studie
May-Britt WaaleWaale, May-Britt
Bok Bokmål utgitt 2008
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001682633 *00520230305121811.0 *007ta *008141204s2008 no# 000 0 nob *00901483cam a2200337 c 4500 *015 $a0811142$2nbf *019 $bl *020 $a9788291636733$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990808888284702201 *035 $a(NO-LaBS)14767257(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)080888828 *035 $a080888828-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a374 *08274$a373.11$qNO-OsNB$25/nor *1001 $aWaale, May-Britt$0(NO-TrBIB)90951099$_96925700 *24510$aRoller, identitet og undervisningspraksis i den videregående skolen :$ben kvalitativ studie$cMay-Britt Waale *260 $aTromsø$bUniversitetet i Tromsø, Det samfunnsvitenskapelige fakultet$c2008 *300 $aX, 259 s.$bfig. *502 $aAvhandling (dr.polit.) - Universitetet i Tromsø, 2008 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-06-23 *653 $avideregående$askole$aklasserom$ayrkesidentitet$alæreryrket$aundervisning$alærere$avgs$aarbeidsmiljø$alærerrollen$apraksisopplæring$aklasseromspedagogikk$aundervisningspraksis$aidentitet$alæring$_96925800 *7102 $aUniversitetet i Tromsø$4dgg$_13228400 *7760 $tRoller, identitet og undervisningspraksis i den videregående skolen : en kvalitativ studie$w990812355504702201 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2015062308038$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *917 $ad *999 $aoai:nb.bibsys.no:990808888284702202$b2021-11-14T20:41:32Z$z990808888284702202 ^