
Spill- og dataprogrammering : en illustrert trinn-for-trinn-guide
Computer coding for kids (Originaltittel:) Spill- og dataprogrammering for barn (Covertittel) · [Carol Vorderman ; oversetter Bjørnar Magnussen]Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001689855 *00520230301081956.0 *007ta *008161103s2017 no a j 00 0 nob *00903434cam a2200541 c 4500 *019 $bl *020 $a978-82-316-1175-2$qh.$cNkr 199.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920223399502201 *035 $a(NO-LaBS)10658447(bibid) *035 $a(NO-OsBAS)150223474 *040 $aNO-OsBAS$bnob$dNO-OsNB$ekatreg *0411 $anob$heng *05000$aQA76.6$b.V68 2014 *08204$a005.1$223 *08204$a005.133083$qNO-OsBAS$223/nor *0830 $a006.66$223/nor$qNO-HaHOB *1001 $aVorderman, Carol$d1960-$0(NO-TrBIB)12054641$4aut$_25584700 *24510$aSpill- og dataprogrammering :$ben illustrert trinn-for-trinn-guide$c[Carol Vorderman ; oversetter Bjørnar Magnussen] *2461 $iOriginaltittel:$aComputer coding for kids$ba unique step-by-step visual guide, from binary code to building games *24614$aSpill- og dataprogrammering for barn *260 $a[Oslo]$bSpektrum$c2017 *300 $a224 s.$bkol. ill.$c24 cm *336 $atext$btxt$2rdacontent *337 $aunmediated$bn$2rdamedia *338 $avolume$bnc$2rdacarrier *385 $bbu$bu$mAge group$2nortarget *4901 $aHjelp barna på skolen *500 $aPå omslaget: Med Scratch og Python *520 $aEr du interessert i dataspill og animasjoner? Har du lyst til å lage dine egne programmer og spill? Denne boken er akkurat det en spirende programmerer trenger. Her blir vi først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, og med erfaringene derfra går vi videre til å programmere med det litt mer fryktinngytende Python, et tekstbasert programmeringsspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering, få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og vil gjøre selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle. *650 0$aComputer programming$xStudy and teaching$0(DLC) sh2007004296$_97576700 *650 7$aDataspel$2bokbas$9nno$_188148400 *650 7$aDataspill$2bokbas$9nob$_188148500 *650 7$aProgammering$2bokbas$9nno$_188852600 *650 7$aProgrammering$2bokbas$9nob$_188852700 *650 7$aPython$0bokbas$9nob$_116920000 *650 7$aScratch$2bokbas$9nob$_188852900 *65000$aComputer programming$0(DLC) sh 85107310$_97576800 *653 $abarnebøker$aungdomsbøker$aprogrammering$adataspill$aprogrammeringsspråk$aScratch$aPython$akoding$aanimasjoner$adatakoding$_97576900 *7001 $aMagnussen, Bjørnar$d1980-$0(NO-TrBIB)12058194$4trl$_25585000 *8001 $aVorderman, Carol$d1960-$0(NO-TrBIB)12054641$tHjelp barna på skolen$4aut$_25584700 *85641$amedia.boknett.no$3Miniatyrbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/74/34/150223474/productimage_OS_587ec440d47ad891ade0870d148f227bf46b0eef.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85641$amedia.boknett.no$3Omslagsbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/74/34/150223474/productimage_ORG_63601fc98cb069d560967827c682d2d7ff1107df.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788231611752 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/2/5/9788231611752.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/2/5/9788231611752.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/2/5/9788231611752.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919867154602202$b2021-11-14T20:42:23Z$z999919867154602202 ^