Markedsføring i praksis
red.: Johnny Gimmestad og Lars AarønæsBok
Bokmål utgitt 1994
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001693645 *00520231203061619.0 *007cr *007ta *008150302s1994 no# 000 u nob d *00901308cam a2200337 c 4500 *019 $bl *020 $a8299323606$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999426441664702201 *035 $a(NO-LaBS)13672410(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)093617372 *035 $a(NO-TrBIB)942644166 *035 $a942644166-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a658.8 *080 $a658.8$2UDC Medium edition *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *24500$aMarkedsføring i praksis$cred.: Johnny Gimmestad og Lars Aarønæs *260 $a[S.l.]$bKampanje$c1994 *300 $a313 s. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-10-28 *650 7$aMarkedsføring$0(NO-TrBIB)HUME07755$2humord$_185513100 *653 $amarkedsføring$amarkedsplanlegging$amarkedsanalyse$_97896200 *7001 $aAarønæs, Lars$d1958-$0(NO-TrBIB)99007002$_12857900 *7001 $aGimmestad, Johnny$d1954-$0(NO-TrBIB)90807550$_48666700 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009100804055$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8299323606 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788299323604 *901 $a80 *961 $a220$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:999426441664702202$b2021-11-14T20:42:39Z$z999426441664702202 ^