*001706173
*00520250613113750.0
*007cr
*007ta
*008121111s1993 no 000 u nob
*00901167cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990006521054702201
*035 $a(NO-LaBS)15083516(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)000652105
*035 $a(NO-TrBIB)123540194
*035 $a000652105-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aJørgensen, Finn$d1950-$0(NO-TrBIB)90054816$_14989300
*24510$aForetaks etterspørsel etter TV-reklame og optimal reklamepris- og programkvalitet sett fra TV-selskapenes synspunkt$cFinn Jørgensen
*260 $a[Bodø]$bHøgskolen i Bodø$c[1993]
*300 $a14 s.
*4901 $aArbeidsnotat / [Høgskolesenteret i Nordland], Institutt for økonomisk/administrative fag$vnr 11/93
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-10-12
*588 $aKatalogisert etter omslag
*830 0$aArbeidsnotat (Høgskolesenteret i Nordland. Institutt for økonomisk/administrative fag : trykt utg.)$x1500-2101$vnr 11/93$w999207802454702201$_14541600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012101209508$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990006521054702202$b2021-11-14T20:43:32Z$z990006521054702202
^